Endast efter betalning. Det är bäst att betala omedelbart, så att lagerpersonalen kan påbörja beställningen. Vid betalning med banköverföring, som kan ta upp till flera dagar, är det bra att skicka en bekräftelse på överföringen via e-post [email protected]. På så sätt kan du slutföra beställningen snabbare.
Genomförande av beställningen
Hur kontrollerar jag mitt kontos beställningshistorik?
En lista över alla dina beställningar finns i kundpanelen. Du kan när som helst klicka på en beställning och kontrollera detaljerna och beställningarna.
Hur kan du kontrollera i vilket skede min beställning befinner sig?
För att göra detta loggar du in på Matterhorn. Sidan Kundpanel visas, där du hittar en lista över alla dina beställningar och statusen för deras genomförande. I tveksamma fall kan du kontakta grossisttjänsten.
Vad är statusen för min beställning?
Du kan kontrollera statusen för din beställning i kundpanelen som finns tillgänglig efter att du loggat in på ditt konto på matterhorn-wholesale.com. Om du inte kommer ihåg din inloggning och ditt lösenord kan du använda påminnelsefunktionen på inloggningssidan. Matterhorn Wholesale kommer att skicka dig ett e-postmeddelande när beställningen skickas med spårningsnummer för ditt paket.